ضربه مهلک به جان گردشگری سلامت
    
تعداد بازدید: 455
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/12/2

حمایت که نمیکنید، حداقل مانع تراشی نکنید!!!

 متاسفانه بیش از چندین ماه از بروز اختلالات اینترنت و فیلترینک مهم ترین

تصمیمات حاکمیت،ضربه مهلک به جان گردشگری سلامت

 

حمایت که نمیکنید، حداقل مانع تراشی نکنید!!!

 

    متاسفانه بیش از چندین ماه از بروز اختلالات اینترنت و فیلترینک مهم ترین اپلیکیشن های اجتماعی دنیا در کشور ما میگذرد و نهادهای مسئول در کشور ما هیچ گونه هدف و برنامه ای در راستای وضعیت کسب و کارهای بین المللی ندارند.

حاکمیت جامعه با تصمیمات غیرمسئولانه و عدم پاسخگویی در باب پیامدهای تصمیمات مختلف، متاسفانه ضربات مهلکی به کسب و کارهای بین المللی از جمله گردشگری سلامت وارد ساخته است.  شرکت های تسهیلگر و پلتفرم هایی که بیشترین ارتباطشان با مشتریان خود و بازار از طریق اینترنت بوده است. هم اکنون در خطر ورشکستگی و حذف قرار دارند.

در کشور ما علیرغم مدیریت جامع و برنامه ریزی منسجم و مسئولانه در راستای گردشگری سلامت، متاسفانه  هر روز وضع وخیمی برای کسب و کارهای این حوزه که با مشقت فراوان همچنان سعی کرده اند در گردشگری سلاامت فعال باشند، ایجاد میشود. خسارت های میلیاردی پلتفرمها و شرکت های گردشگری سلامت را متاسفانه از عواقب تصمیم گیری های حاکمیت بر میشماریم و خواستار تغییر رویکرد در باب حل مسائل و معضلات کشور داریم.

متاسفانه تدبیر در انواع این تصمیم ها وجود ندارد و با نام امنیت، قطعا خیلی ها عدم امنیت بیشتری در خیلی از مسائل کشور را احساس می کنند.

در یک جمله :

 « هرگز با پلتفرم های داخلی نمیشود با دنیا ارتباط گرفت. باید فاتحه کسب و کارهای بین المللی را خواند یا منتظر مهاجرت های بیشتری بود. »

 

از   1   رای
5

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.